tisdag 16 juli 2013

Tack-kort till min handledare på VFU:n

Hej!

Nu har jag gjort ett tack-kort till min handledare också! Detta kort är jag lite extra stolt över, eftersom jag lyckades med färgläggningen så bra denna gång! Fick till det intensiva i bilden med walnut stain-distress i alla kanter :) 


Såhär ser kortet ut!






En närbild på blomsterarrangemanget.. Jag kan säga att denna gång tog detta tid!!! Jag satt i säkert 1,5h för att det skulle bli så bra som möjligt :D Ja, jag är nöjd med slutresultatet :)






Och här har vi bilden jag refererade till i början av inlägget :) Som jag jobbat med denna! :D Denna gång har jag även provat detta med att sätta blommor i motsatt hörn till blomsterarrangemanget :)






Lite dekorationer... och tagen såklart! Dock inte min egen, fått denna utstansad åt mig. Är jättenöjd med idén med vit rosett med organzabandet med kanter, och sen följa det rosa i kortet med rosa sidenband :)






En liten ängeldekoration... Här kämpade jag mycket med att få till rosetten i organzaband på ett bra sätt. Är nöjd med hur det blev får jag erkänna :)






Och såhär ser tagen ut uttagen (haha liten ordvits såhär på onsdagskvällen!) :D
Jag har stämplat med walnut stain-distress och chalkat kanterna med samma distress..





Och på baksidan sitter en tag med min "handgjort av"-stämpel :) Stämplade med lila eftersom det fick understryka komplementfärgen i kortet :)





Inte heller i detta kortet får ni se insidan, då jag redan skrivit min hälsning däri :) 
Skulle du vilja ge bort ett handgjort, personligt kort till någon du tycker om, kontakta mig via bloggen genom att kommentera, så hör jag av mig!

Kram Madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar