lördag 31 augusti 2013

You are very, very, very special to me (Radiant Rectangle dies)

Hej!
Som jag längtat efter att få göra ett kort med denna nya stämpel, Nevaeh från Saturated Canary (Himlen baklänges på engelska.. ;) ) kortet är till en fin vän till mig och jag hoppas att hon ska tycka om det! Jag har gjort hela kortstommen och nästan alla utstansade bitar med Spellbinders Nestabilities Radiant Rectangles dies. 

Hi! :) 
I have been longing for to make a card with this new stamp, Nevaeh from Saturated Canary (Heaven spelled backwards! :D ). The card is for a good friend of mine, hope she likes it! I've done almost the whole card with Spellbinders Nestabilities Radiant Rectangles dies. 




Jag har färglagt henne med Derwent akvarellpennor och i håret har jag även använt distressdynor, Vintage photo och Walnut stain. 

I've colored her with watercolorpens from Derwent and also used distress ink pads on her hair (Vintage photo and Walnut stain).



Tack för att du tittade in, ha en skön dag!
Kram Madeleine

Thanks for stopping by, have a nice day!
xx Madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar